Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - jane

#361
Hints & Tips / Re: shadow gate walktrough
Thu 25/08/2005 17:39:27
Is this an AGS game as I can't remember seeing it on here?
#362
Hints & Tips / Re: emily enough
Sat 20/08/2005 20:41:42
rosie.................look back in the hints this has been covered ;)
#363
Hints & Tips / Re: Chick Chaser
Sat 20/08/2005 10:43:13
LOL @ Joyce...........have kept trying but still no luck......are we sure the brace actually does something?
#364
Hints & Tips / Re: Chick Chaser
Fri 19/08/2005 22:22:45
anyone found out what to do with the brace yet?
#365
Hints & Tips / Re: Chick Chaser
Fri 19/08/2005 22:20:55
I have already answered this earlier but.........

Spoiler
take a closer look at your desk in your bedroom[\hide]
[close]
#366
Hints & Tips / Re: emily enough
Fri 19/08/2005 17:00:28
Anarcho..I have interacted and looked at everyone.........the only people I can actaully ask are the dean and he has a pen but he won't let me have it, and Mr Juarez says he hasn't one


No wurries I found it  ::)
#367
Hints & Tips / Re: Chick Chaser
Fri 19/08/2005 15:28:30
I still can't get a happy ending - is it just down to the way I'm answering the questions or something I should have done in the game ? Ã, I have given her rose and chocs and have tried with ot without money
#368
Hints & Tips / Re: emily enough
Fri 19/08/2005 15:25:25
khrismuc ............
Spoiler
keep talking to guy with vouchers, he will tell you he wants something[\hide]
[close]
#369
Hints & Tips / Re: emily enough
Fri 19/08/2005 15:23:50
For the delivery of sandwiches.........

Spoiler
use the stick to open something damaged ;D [\hide]
[close]
#370
Hints & Tips / Re: emily enough
Fri 19/08/2005 15:22:14
This game is doing my head in................
Spoiler
where is the pen to sign the papers with, I thought I may have to use the blood but don't think so[\hide]

[close]
#371
Hints & Tips / Re: Chick Chaser
Thu 18/08/2005 17:20:11
Potch............take a closer look at your desk in your bedroom.

Anyone give me a hint on how to get the coin please
#372
Hints & Tips / Re: zooreal
Wed 17/08/2005 12:59:21
I think you have to use the ball on the skateboard..............try using a search as I'm sure there were lots of hints on here about the game.

jane x
#373
I love the Ron games, and this was a fun one............I found the puzzles a little too easy though, and the only other problems I found was finding it hard exiting from one scene to another and I couldn't get the set up file to open - but then it may be my settings.

#374
Played it a few times, but game up 'cos it just leads to random rooms - couldn;t followthis one at all. Agree with Erenan, it really needs a readme - as not sure if I was playing it right. 
#375
Hints & Tips / Re: The Devil's Shroud Part 1
Fri 12/08/2005 14:33:17
I might be wrong but was it on the leaflet from the hotel, or maybe I'm thinking of another game?
#376
thanks for that reminder Cheese........I usually do if I have the links, that walkthrough I had on my saved files and don't know where I got it from,

Jane x
#377
Hints & Tips / Re: Da New Guys
Thu 11/08/2005 17:42:30
I think from what I remember you have to open door and climb up
#378
I've only got demo one - don;t know if that will help

http://www.agagames.com/agswalkthroughs/soldb.php?cmd=showGame&id=51

or I have this one but it will need translating  ;D................

Perils of Poom

Aarde:

Open het bovenste rechtse kastje en sluit het dan (rechter muis knop dus). Sc讥. 

Duw op de teruggaaf knop (coin return lever) van de drankautomaat. Pak het muntstuk "coin" uit het bakje (return slot). Gebruik de muntstuk op het ventilator rooster (vent) om die los te schroeven. Pak de sleutel (glanzend voorwerp), "key". Gebruik de sleutel op het drankautomaat paneel en ga dan door de opening.

Geef de man het muntstuk.

Druk op de liftknop (call button). Sc讥. 

Ga op het bed zitten. Je pak een berichtje dat onder de deur wordt geschoven. Open de deur en ga op de map naar Mozes (klik links boven op het rode omlijnde rechthoek met Location).

Ga door de deur en klik op de bel. Neem de opdracht aan (I'll do it) en verlaat de ruimte. 

Praat met de 2 mannen (locals). Ga onder in het scherm en ga naar het gebouw onder op de map. Ga het gebouw "Steve" in.

Pak het pakketje met eten van de plank "packet". Verlaat Steve en ga rechts het steegje (alley) in.

Praat met de man tot hij je een gratis flesje met drugs geeft "Zyme". Ga terug naar de plaats bij Mozes.

Geef het pakketje met eten aan de locals, en in ruil daarvoor zal je een pasje voor de club "The Pit" krijgen. Ga terug naar de plaats bij Steve. Toon het pasje aan de uitsmijter (bouncer) en ga naar binnen.

Pak de lucifers "matches", praat met de man tot je iets over de hackers te weten komt. Ga via de map daar naar toe (tussen de plaats van Steve en de scheepswerf op de map).


Praat met de Hacker tot je een "icebreaker" cassette krijgt. Ga naar de Scheepswerf.

Stop de Zyme drugs in de afvalbak (bin). Gebruik de lucifers in de afvalbak. Ga rechts en boven in het scherm het blauwe ruimteschip in.

Gebruik de icebreaker op de controles.

Bel weer om Mozez te wekken. Sc讥. Zet maar koers naar Tooteo. Je komt zonder brandstof.

Ga tweemaal naar rechts en noorden door de deuropening.

Gebruik de knoppen (buttons) op de drankautomaat (zij zijn vrij moeilijk te zien) en je pakt er wat munten uit "coins". Ga de ruimte uit, ga links en noord de souvenirs winkel in.

Pak het gasmasker "gas mask", affiche "poster" en de magneet "magnet". Ga naar buiten.

Gebruik de magneet op de open verfpot (paint can). Ga terug de winkel in. Ruil (klik op de vis) de magneet met de goudvis die in het aquarium zwemt "fishy". Ga terug naar de ruimte met de drankautomaat.

Pak het drankje dat op tafel staat "drink". Leg de vis in het drankje en geef het drankje aan de man. Pak (klik op de man) 驮 van zijn kaarten uit zijn zak "card". Gebruik de pilaar aan de rechtse kant van het scherm.

Geef de kaart aan het kindje en je krijgt een stinkbom van hem "stink bomb". Verlaat de ruimte en ga naar buiten.

Gebruik het affiche op de luchtopening (vent). Gebruik de stinkbom op de rij mensen. Ga dan naar rechts. Sc讥. 

Pak de draad "wire", geweer "gun" en metaal "shiny". Bind het metaal aan de draad, dan zet het metaal met de draad in het geweer (in je inventaris). Gebruik het geweer op de opening (links boven). Sc讥

Tooteo:

Ga noordoostelijk (distance). Ga naar de tent rechts boven op de map.

Praat met de wetenschapper. Ga links en op de map rechtsonder naar het grijze gebouw naar de Bar.

Pak de lege fles "empty bottle". Ga naar het pictogram in het midden van de kaart.

Ruil de volle fles in de ijsbak voor de lege fles "alcohol". Onderzoek de camera om een lens te pakken "colours". Ga naar de boom aan de linkerkant van de map.

Bekijk, en probeer de schop te pakken. Praat met de hippies. Geef de lens aan de linker hippie. Pak de schop "dig master" en wat zaden "seeds". Ga naar de bar terug en ga achter in de bar de deur door.

Gebruik de fles met alcohol op het apparaat (device). Verlaat de ruimte.

Toon de schop aan de mannen (fam, faces).

Gebruik de fles met het zand. Ga terug naar het gat (links van de bar op de map).

Pak het touw "rope" en gooi een zaadje in het gat. Ga naar de grot (linksonder op de map).

Gebruik het touw met de pointy rots. Beklim het touw.

De worm zal nu beginnen te bijten in 驮 van deze drie richtingen: bovenkant, midden, of bodem. Je moet om het even naar een plaats gaan maar behalve waar het bijt. Zijn patroon van beten is:

Bovenkant

Bodem

Bovenkant

Midden

Bovenkant

Midden

Midden

Bodem

Bovenkant

Bovenkant


Na de tweede beet van de bovenkant zal hij sterven. Sc讥.   



Phlessi VI:

Ga de deuropening van het noordoosten in. Ga rechts en ga naar de onderste verdieping (lower floors).

Na het gesprek met de visser werp dan een zaadje in de riolering (sewage). Ga rechts.

Pak de buis "tube" en de "stereo-installatie". Ga links, druk op de liftknop en ga naar de hoogste (top) verdieping.

Praat met het meisje (clerk) en neem een bankrekening "bank card" Ga rechts en een etage lager (midden).

Gebruik de bankkaart op de deur.

Pak wat ijs "ice" en trek de stekker (plug) uit de contactdoos. Ga de ruimte uit.

Geef de stereo-installatie aan de Goths. Praat met de zittende Goth. Toon hem je bankkaart. Ga lift in en naar de hoogste verdieping.

Gebruik je kaart in het slot van de deur. Vraag of je binnen mag (can I come in). Be멮dig het gesprek, en druk op de knop. Ga de rechtse deur in.

Gebruik de telefoon (uit je inventaris, weet niet meer van wie je die gekregen hebt) tweemaal op de controles. Ga de ruimte uit.

Gebruik het laxeermiddel (laxitive) en het ijs uit je inventaris in het drankje dat op de balie staat. Dan  gebruik het drankje om de wachter het te laten drinken. Ga de linkerdeur in.

Neem de stapel documenten "papers" en gebruik hen op de papierversnipperaarmachine (shredder). Ga naar de onderste verdieping. Praat met de visser en je pakt de "poom rod". Ga terug naar je schip (floors). Sc讥. Ga het schip in. Sc讥. 

Bounty hunter's ship:

Gebruik de licht schakelaar drie keer. Gebruik de uitgang (aan de linkerkant van het scherm, exit) om de bounty jager te spreken tot hij je de cel uitlaat. Druk op de knop (het is aan de linkerkant van de celdeur, het moeilijk te zien) en ga links. Sc讥.



Poomside:

Ga rechts.

Praat met de man achter het glas. Ga tweemaal links.

Pak de schroevendraaier "screwdriver" en het pasje "ticket to poom world". Ga rechts, ga na het gesprek terug naar de themapark poorten.

Toon het pasje aan de man achter het glas. Ga het park in.

Ga naar het gebouw het meest dichts bij de ingang (oranje building).

Pak de "ring". Ga via de map naar het meest onderste grijze gebouw.

Gebruik na het gesprek de schroevendraaier op het bord (board) "wood". Ga het gat in.

Pak het tijdschrift "magazine", verlaat de ruimte, en ga rechts/achter de opening van de omheining in.

Plant een zaadje op de berghelling (loop naar het midden, mountain side). Ga verder naar rechts, gebruik de plank (wood) op de scheur (gap), dan gebruik de plank en ga verder naar rechts. 

Na het gesprek met Jay ga je helemaal terug en ga via de map naar het Wiel (Ferris wheel).

Praat met de man. Geef hem de ring. Ga terug naar het gebouw het meest dichts bij de ingang (oranje building).

Werp de ring over het apparaat (device). Pak het apparaat "glass cutter" en ga via de map naar het donkere gebouw (dark).

Pak de stok die in de struiken ligt "stick". Ga naar het gebouw ten westen van het donkere gebouw (small).

Steek de stok door het gat tot je een toiletrol krijgt "spans-roll". Ga terug naar het donkere gebouw.

Gebruik de glassnijder (glass cutter) op het venster (window). Gebruik het venster.

Gebruik de stok op de groef (groove) en gebruik dan de toiletrol op de stok. Klim naar beneden.

Ga vier keer naar links, sc讥.

Gebruik de schroevendraaier op de radiator. Gebruik de kruik (jar) met het water. Gebruik de kruik op de draden (open wire). Druk op het paneel. Ga 8x naar links. Sc讥.

Gebruik de poom staaf (rod) in het gat (hole) en bekijk het Einde.

#379
Hints & Tips / Re: Adducted: 10 Minutes!
Thu 11/08/2005 17:35:34
Yep that sticky tape over her mouth..............sorry if I confused you.
#380
Hints & Tips / Re: Adducted: 10 Minutes!
Thu 11/08/2005 14:30:00
Finally finished it!  Great game!

I didn't get 100 points though  :(
SMF spam blocked by CleanTalk